Medical Palace Kayseri Özel Hastane
telefon

HIZLI MENU

SİZİN İÇİN

KİLO VERMENİN 10 ALTIN KURALI

 İstediğiniz kiloya ulaşmak kadar o kiloyu korumak da çok önemlidir. İşte bunun için öneriler:
✔Yeme planınızı hazırlayın ve alışverişlerinizi haftasonuna bırakın. Ara öğünlerde tüketeceğiniz sağlıklı besin önerilerini hazırlayın.
✔Alışverişte küçük sepet kullanın. Ana öğünde tükettiğiniz besinleri yarıya indirin.
✔Salatalarınıza, yemeklerinize, yağlı soslar, ketçap, mayonez ilave etmeyin. Bunlar yerine sadece limon ve sirke kullanın.
✔Fast food tüketiminizi haftada bir güne indirmeyi planlayın. Hamburgerlerinizi sossuz, bol salatayla, yarım yağlı ayranla tüketin.
✔Günde en az 10 bardak su içmeyi hedefleyin ve parça parça içmeye çalışın.
✔Kendinizi kandırmamalı, bahaneleri es geçip spor yapmaya başlamalısınız. Kalp atışlarınızı hızlandırın, fazla kalorileri harcayın hem de eğlenceli vakit geçirin.
✔Yemek ve tatlı servislerinde en küçük tabak kaselerini tercih edin.
✔Eğer kendinizi tutamıyorsanız, mutfaktan uzak durun. Unutma bir lokma ardından yeni lokmaları getirebilir eğer irade konusunda çok başarılı değilsen.

#diyet #diyetisyen #beslenme #sagliklibeslenme #sagliklizayiflama #motivasyon #fit #diyetonerileri #diyetidiyetisyenyazar
#medicalpalace.com.tr #saglikicin #saglik #kayseri #diyetisyen.cansuyildirim

DEVAMI

Obezite Cerrahisi ile Başarmak için Hazır Mısınız.

Obezite Cerrahisi ile Başarmak için Hazır mısınız. 
Op.Dr. Özhan İNCE
Genel Cerrahi ve Metabolik Cerrahi
#medicalpalace.com.tr #özhanince #genel cerrahi #kayserigenelcerrahi #saglikicin #saglik #kayseri #drozhanince #obezite #kayseriobezite #obezitecerrahisi #genelcerrahi #genelcerrah

DEVAMI

Sahurda Neler Yemeliyiz ?

SAHUR ALTERNATİFLERİ: 
1 Normal kahvaltı alışkanlığınızı devam ettirebilirsiniz. Kepekli ekmekten tost yapıp, sınırsız domates, salatalık, yeşillik ve yanında bir su bardağı yarım yağlı yoğurttan yapılmış ayran ile birlikte tüketebilirsiniz + 1 porsiyon meyve yanında.

2 İki kepce çorba + 1 çay bardağı lor peynirli salata + 1 dilim esmer ekmek

3 İki dilim esmer ekmek ile yapılmış ızgara tavuk veya haşlanmış tavuklu sandwiç + 1 su bardağı yarım yağlı yoğurt ile yapılmış ayran veya kefir

4 8 - 10 yemek kaşığı zeytinyağlı sebze yemeği + 1 su bardağı yarım yağlı yogurt + 1 dilim ekmek

5 1 su bardağı yarım yağlı süt + 6 yemek kaşığı müsli veya yulaf ezmesi + 1 porsiyon meyve + 10 adet kavrulmamış ciğ badem

6 Yarım yufkadan yapılmış sebzeli veya peynirli börek + 1 su bardağı yarım yağlı yoğurt + salata 
7 1 adet haşlanmış yumurta veya 1 yumurtadan yapılmış menemen + 1/2 çay bardagı lor peynir + 3 adet zeytin veya 1 ceviz + 1 fincan şekersiz yeşilçay

#ramazan #sahur #beslenme #alternatif #diyet #diyetisyen #sagliklibeslenme #sagliklizayiflama #motivasyon #yolarkadasi #diyetidiyetisyenyazar

DEVAMI

19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramınız kutlu olsun!

19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramınız kutlu olsun!

DEVAMI

Yönetim Kurulu Başkanımız

baskan
Op. Dr. Ayhan GÜLTEKİN
Yönetim Kurulu Başkanı

DOKTORLARIMIZ

Etkinlik Takvimi